پیام تبریک نماینده مردم شریف دامغان به مناسبت میلاد پر از نور حضرت زینب(س) و روز پرستار

🔶 باسمه تعالی
پنجم جمادی الاول سالروز میلاد بزرگ پرستار کربلا و الگوی کامل بردباری، آگاهی و بصیرت افزایی عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها در تقارنی فرخنده با روز پرستار است.
🔸سلام و درود خداوند بر پرستاران پرتلاش، صبور و خستگی‌ناپذیر که با تاسی از حضرت زینب کبری سلام الله علیها این اسوه صبر، استقامت، عشق و ایثار، تمامی رنج‌ها و دشواری‌ها را بر جان خریده و روح امید و زندگی را بر جسم و جان دردمند بیماران می‌بخشند.
🔸و نیز سلام خدا بر همسران فداکار و از خود گذشتۀ جانبازان سرافراز ایران اسلامی که با همتی شایسته و مثال‌زدنی و با تلاشی مملو از عشق، محبت و عطوفت طی سالیان طولانی زندگی خود را وقف این یادگاران گران‌بهای میدان جهاد و شهادت نموده و همواره تسکینی بر آلام آنان بوده‌اند.
🔻اینجانب ضمن تبریک فرخنده زادروز اسوه صبر، ایثار و رشادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) به تمامی محبان اهل بیت (علیهم السلام) و تکریم صمیمانه تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی تمامی پرستاران در جای جای ایران اسلامی، به ویژه پرستاران سختکوش، فداکار و ایثارگر شهرستان دامغان، برای یکایک آنان از آستان حضرت حق، نیکبختی، عافیت و دوام توفیق در راه خدمت را مسئلت می‌نمایم. 

علی‌اکبر علیزاده برمی
نماینده مردم شریف شهرستان دامغان
در مجلس شورای اسلامی

۱۴۰۰/۰۹/۱۹