ویژگی مهم سردار سلیمانی اخلاص بی‌نظیر او بود

شامگاه پنچشنبه ۱۹دی‌، مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در روستای صح تویه‌دروار، با سخنرانی سردار علی اکبر علیزاده  برمی برگزار شد.

دکتر علیزاده در این مراسم ضمن عرض تبریک و تسلیت بمناسبت شهادت این مجاهد نستوه و یارانش گفت:
پس از انقلاب اسلامی حرم مطهر امام رضا
(علیه‌السلام) که فقط برای امام خمینی(ره) سیاه‌پوش شده بود برای قاسم سلیمانی هم سیاه‌پوش شد.
استاد دانشگاه امام حسین
(ع) افزود: چرا این سردار سپاه اسلام این قدر بزرگ و عظیم است؟ باید گفت ویژگی مهم سردار سلیمانی اخلاص بی‌نظیر او بود. در این سال‌های طولانی همه اقدامات و زحمت‌های نهضت‌های مقاومت در منطقه آسیای غربی بر دوش سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود اما او حتی یک بار از نقش خود حرفی به میان نیاورد.
سردار علیزاده عنوان کرد: در جنگ ۳۳ روزه فرماندهی عالی نبرد با رژیم صهیونیستی را بر عهده داشت اما قاسم سلیمانی عزیز هر بار که در مورد این نبرد سنگین سخن می‌گفت فقط از شهید بزرگوار عماد مغنیه تعریف می‌کرد و سخن به میان می‌آورد.
وی ادامه داد: حضرت آقا هم در دیدار اخیرشان با مردم قم به همین ویژگی با ارزش سردار سلیمانی اشاره کردند و فرمودند: «جلسه‌ای که ما غالبا با همین مسئولین مختلف که ارتباط با کار او داشتند داشتیم -جلسات رسمی معمولی- حاج قاسم یک گوشه‌ای می‌نشست که دیده نشود. آدم گاهی اوقات می‌خواست بداند یا استشهاد کند، باید می‌گشت تا او را پیدا می‌کرد؛ خودش را جلوی چشم قرار نمی‌داد، تظاهر نمی‌کرد.» آری هر کس برای خدا باشد خدا هم با اوست. حاج قاسم با اخلاصش فقط برای خدا بود و خدا هم این چنین دل‌های مردم را به سوی او متوجه کرد.