در گفتگو با مرآت: حاج قاسم پناه رزمندگان و فرزندان شهدا بود

علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در گفتگو با خبرنگار مرآت با بیان اینکه تاریخ هرگز مجاهدت و اقدامات قهرمانانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را فراموش نخواهد کرد، گفت: حاج قاسم یک مکتب و راه است؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها بیان کردند ما در صورتی اندازه و قیمت این حوادث را می فهمیم که حاج قاسم سلیمانی را به چشم یک فرد نگاه نکنیم، به آنها به چشم یک مکتب نگاه کنیم.

این نماینده مردم دامغان در ادامه اذعان کرد: دشمنان اسلام با توطئه ای پیچیده و ایجاد گروهک انحرافی داعش به دنبال نابودی اسلام ناب و قرار دادن مسلمانان در برابر هم بودند که با عطمت سردار بزرگ جبهه مقاومت توطئه آنان برهم زده شد.

علیزاده با اشاره به منش و رفتار و اخلاص سردار دلها تصریح کرد: حاج قاسم برای دفاع از حرم، حریم و مرزها از خودگذشت و هیچوقت خواب برچشمانش نیامد تا آرامش و آسایش داشته باشیم، به طوری که در شب شهادتش نیز همگان در خواب راحت بودیم و این اسطوره جهانی و قهرمان ملی به دیار حق شتافت.

نماینده مردم دامغان  در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه حاج قاسم هیچگاه جدا از مردم نبود و با تمام عظمت و بزرگی اش بسیار مهربان و متواضع بود، اظهار کرد: هرکس در مواجه با او فکر می کرد که او عزیزترین دوست او است و این فرد مجاهد یارو یاور رزمندگان و پناه فرزندان مدافع حرم بود.

وی با تاکید براینکه حاج قاسم را خداوند به خاطر اخلاصش به او عظمتی وصف نشدنی داده است، بیان کرد: امسال با وجود آنکه دومین سالگرد شهادت اوست امام چنان این داغ در دل مردم تازه است که گویی همین دیروز بوده است و نشان دهنده عظمت سردار دلها است.

به اعتقاد  وی، انتقام جهان اسلام از آمران و عاملان شهادت این مرد مجاهد قطعی است و دشمنان در راس آنان آمریکا بدانند که، امت اسلامی با تقویت روزافزون اتحاد و همدلی خود راه شهید سلیمانی را با قدرت ادامه خواهد داد تا روزی که آمریکا را از صحنه محو و پرچم جمهوری اسلامی را در قدس عَلَم کنیم.