حضور نماینده مردم در نخستین نشست اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان شهرستان دامغان

🔺اولین نشست رسمی اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان شهرستان دامغان و منطقه امیرآباد شامگاه سه شنبه ٢٨ دی ماه با حضور دکتر علی اکبر علیزاده نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات کانون معراج دامغان برگزار شد. 
🔸در این نشست که با محوریت مطالبه گری مسائل آموزش و پرورش و مسائل مهم شهری برگزار گردید، نخست تعدادی از اعضای هیئت اندیشه ورز به بیان مطالب و دیدگاه‌های خود پرداختند.  
کم بودن تعداد اعضای هیئت علمی، قانون رتبه بندی معلمان، همسان سازی حقوق فرهنگیان، بیمه تکمیلی فرهنگیان، صندوق ذخیره فرهنگیان، پیگیری افزایش بودجه عمومی آموزش و پرورش، خصوصی سازی آموزش و طبقاتی کردن آموزش و کمبود نیروی انسانی بخصوص در مقطع ابتدایی از مهمترین نکات مطرح شده از سوی دانشجویان بود که نماینده مردم از میان موارد ذکر شده، ضمن تبیین طرح‌های مجلس در مواردی که در حیطه وظایف مجلس شورای اسلامی است، قول مساعد داد در قوانین مربوط به فرهنگیان همچون گذشته تمام تلاش خود را جهت احقاق حقوق خانواده بزرگ و پر اهمیت آموزش و پرورش به کار گیرد.
🔹دکتر علیزاده در بخش دیگری از سخنانش با بیان سیر تاریخی انقلاب و تشبیه مراحل گوناگون آن به دوی ۴ در ١٠٠ متر اظهار داشت: در هر دوره نسلی بودند که بار انقلاب را بر دوش کشیدند و آن را به سرمنزل مقصود رساندند و امروز نوبت شما عزیزان است که مانند دوندگان رقابت‌های دوی ۴ در ١٠٠ متر، چوب امدادی را به نفر بعد برسانید و وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دهید.
🔸عضو خانه ملت در ادامه نقشه‌ی راه ایجاد تمدن نوین اسلامی را اجرای بیانیه گام دوم انقلاب بعنوان طلیعه ساز ظهور ولایت عظمای مهدوی برشمرد و تصریح کرد: بدون شک برای ایجاد تمدن اسلامی، مهمترین نیاز وجود عناصر انسانی تراز آن تمدن است و آموزش و پرورش بعنوان کارخانه انسان‌سازی مهمترین نقش را در این زمینه بر عهده دارد.
🔹نماینده مردم دامغان همچنین وظیفه هیئت اندیشه‌ورز را نگاه به این افق بلند دانست و حضور بیش از صد هزار دانش آموز و هزاران معلم در جبهه‌ها برای دفاع از اسلام و انقلاب را بهترین الگو برای نسل کنونی آموزش و پرورش عنوان کرد.